Steemit Katıldım Ve Hayatım Değişti [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

state-of-the-nation-children-752x501.jpg

Steemit katıldım katılalı her gün yeni şeyler öğreniyorum. Bu yeni şeyler bir gün işime yarar veya bir çıkar için öğrenmeyi seçmedim oysaki, ama öyle bir şey oldu ki ben bile şok oldum.

Steemit hayatımı öyle değiştirdi ki, bir anda çok ön plana çıktım. 3. sınıf üniversite öğrencisiyim. Bölümüm muhasebe ve parayı kontrol etmeyi öğreniyorum diyebilirim. Yaklaşık olarak 1 yıldır da bitcoin itina ile takip ederek gelişmeleri inceliyorum. Sonrasında steemit sayesinde yabancı ve Türk analizler ile birlikte daha çok bilgi edinmeye başladım. Ardından haberler v.s derken bilgime bilgi katmaya devam ettim. Şimdi steemit bana kattığı en önemli olaylardan birini anlatmak isterim;

Ekonomi dersindeyiz hocamız bize bitcoin ve altcoinden bahsetmeye başladı. Sınıfa çeşitli sorular soruyor fakat cevap veren çıkmadı ve dayanamayıp sorusuna atladım hocanın. Daha önce hiç böyle bir şey yapmadım ve o an kalbim öyle atıyor ki anlatamam. Hoca sordu ben cevaplamaya başladım. Git gide hoca sorularını zorlaştırmaya başladı ve fakat benim hepsine cevap verebilecek bilgimin olduğunun farkında değildi. Bu bilgileri bu hazine gibi olan siteden öğrendim. Hoca sorularını bitirdikten sonra mola verdi ve beni odasına çağırdı. Bir kaç hoca ile birlikte sorular soracağını ve bunları cevaplamamı istedi. Aynı günün ders sonunda bu olay oldu ve hocaların sorularını cevapladım hepsi bana çok teşekkür ettiler. O gün kendimi kanıtladığımı hissettim. O his öyle güzeldi ki aynı zamanda bana gerekli öz güven ve cesareti vermişti.

Bu platformdaki okuduğumuz makaleler bizlere geleceğimizi yaşatıyor diyebilirim. Şuan da hocalar ile konuşuyorum ve yeni sorular ile geldiklerinde cevap vermeye çalışıyorum bilmiyorsam bile bunu bilenlere danışmaya çalışıyorum.

Steemit istemeden de olsa bize çok şey katıyor. Bunların değeri er yada geç ortaya çıkacaktır.
2068294_odd0b.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62755.94
ETH 2446.28
USDT 1.00
SBD 2.66