23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI[Cointurk 26. Projesi] ismail#5722

in #cointurk6 years ago (edited)

    23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN :)

Yaşadağım o günleri o heycanı mutluluğu hiç bi zaman unutamıyorum unutmakta mümkün değildir zaten. Kutlamalara bir kaç hafta kalmıştı hazılıklar tüm hızıyla devam ediyordu ve öğretmeniz kutlmada oynayacağımız oyun da bana tırtıl olma görevini vermişti zaten 23 Nisan geliyor kutlama olcak diye heyecanlıydım sevinçliydim bu görevden sonra bi kaç kat daha fazla artmıştı ve bir an önce o gün gelsin istiyordum okulda provalar başlamıştı ve dikkatlice calışıyordum çünkü bizi yüzlerce hatta binlerce  insan izleyecekti ve bunu bilmekte beni daha fazla heyacanlandırıyordu her okul çıkışı prova yapıyoruduk ve ben eve gidince o gün yaptıklarımızı anneme babama ve kardeşlerime evde anlatıyordum soluksuz heyecanla daha sonra ise her okul çıkışı prova yaptığımız gibi evde de kardeşlerimle  o pravoya devam ediyordum.  

Ve bayramdan bir gün önceydi okula gittim hoca ekibi topladı ve arkadaşlarıma kutlamada giyeceği elbiseleri dağıtıyordu bana sıra gelmişti ve mavi tırtıl gibi bacakları olan bir tırtıl elbisesi verdi çok mutlu olmuştum çünkü elbisemi çok beğenmiştim eve gittim elbisemi kardeşlerime ve mahalle arkadaşlarıma  gösterdim onlarda çok beğenmişti uyumak için yatağıma gittim heyecandan elbisemi yanımda götürdüm ve yatakta yanıma koydum ve elbisemle uyudum uyandığımda elbisemi gördüm ve o günün geldiği aklıma geldi ve heyecanım daha çok arttı hemen elbisemi giydim ve hızlıca okula gittim arkadaşlarım ben ekibimle hazırdık ve yerlerimizi aldık ve kutlamanın yapılacağı alana doğru yola çıktık ve ordaydık çok kalabalıktı kalabalık beni daha fazla heyecanlandırıyordu bir an önce sıra bize gelsede oynasak diye bekliyordum ve sıra bize gelmişti sahneye çıktık çok heyecanlı ve mutluydum sorunsuz bir şekilde oyunu oynadım görevimi yaptım ve sahneden indik çok mutluydum ben gibi herkesin yüzü gülüyordu çünkü ekipcek sorunsuz oynamıştık ve herkes çok beğenmişti ve çok büyük alkışlamışlardı ve kutlama bitmiş.  

23 Nisan kutlamamız böyle heyecanlı güzel ve mutluluk dolu geçmişti.Benim en çok aklımda kalan 23 Nisan anımdı.Şimdi de arada hatırladığım da çocukluğumda olduğu gibi o heyecanı mutluluğu yaşamaya devam etmekteyim.  

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97