Stres İçin Yaptıklarım [Cointurk 19. Projesi] [innegimme #1067]

in #cointurk7 years ago

cocuklar-gidahatti.jpg

Çocuklar'a göre biz yetişkinler neden stresliyiz biliyor musunuz? Çünkü bizlerin büyük sorumlulukları var, hayat içerisinde sürekli mücadele vermek zorundayız. Çocukların tek derdi karınlarının doyması ve gezmek dolaşmak oyun oynamaktan ibaret. İşte içimizdeki çocuğu tekrar ortaya çıkarabilsek bu stres denilen şeyden kurtulabiliriz aslında.

Bunlardan benim en çok yaptığım şey bisiklet sürmek. Ülkemizde bisiklet pek kullanılmıyor, fakat bir çok avrupa ülkesinde, bisiklet için özel yollar yapılıyor. İnsanlar çok rahat bir şekilde evine işine bisiklet ile gidip gelebiliyorlar. Bende mutlaka her hafta sonu bisiklet ile geziler düzenliyorum. Bu gezilerim bana çok şey katıyor. Güzel temiz bir hava soluyorum hem vücudumu hantallıktan kurtarıyorum hemde zihnimdeki düşüncelerden bu sayede kurtulabiliyorum. İşte sizlerde benim gibi bisiklete binmek olsun yürüyüşlere çıkmak olsun bu tarz aktiviteler yaparsanız, stresden birazda olsa kurtulabilirsiniz. Ayrıca beslenme konusuda çok önem teşkil ediyor. Güne güzel bir kahvaltı ile başlamak, zararlı içecekleri içmemek de stresin etkilerini azaltıyor.

Kafein bulunan içeceklerden mutlaka uzak durun. Bu içecekler sizi başta iyi hissettirebilir ama beynimize ve vücudumuza büyük zararları bulunuyor. Mutlu olmak, stresden kurtulmak tamamen bizlerin elinde. Kendinize vakit ayırın bu gibi sorunlardan kolaylıkla kurtulabilirsiniz.

Son olarak haftaya yapay zeka hakkında bir proje gelirse bu konuda güzel düşünceler paylaşmak isterim.

Sort:  

Congratulations @innegimme! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @innegimme! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62311.03
ETH 2443.26
USDT 1.00
SBD 2.69