Steemite katılma sürecim ve oluşan farklılıklar [Cointurk 16. Proje]

in #cointurk6 years ago (edited)

Selam! Bu yazıda: "Steemite nasıl geldim?", " Gelmeme kim yardımcı oldu?" ve "Steemite gelince hayatımda ne gibi değişiklikler oldu" sorularına cevap vermek istiyorum.

"Steemite nasıl geldim?" sorusuna cevap verecek olursam, aslında benim bu platformdan haberim bile yoktu. Arkadaşım bana Steemit'in nasıl bir ortam olduğunu ve neler kazanabileceğii açıklayınca hoşuma gitti, kimin hoşuna gimez ki zaten böyle bir platform. :D Bir önceki cümlemde de belirttiğim gibi bu platformama katılmamı arkadaşım önerdi.

Peki asıl konuya gelecek olursak "Steemite gelince hayatımda ne gibi değişikler oldu?"
Bu soruya cevap verilmesi aslında o kadar da kolay değil. Kısaca şu soruya şöyle cevap vereyim, steemite gelmeden önce kendi fikirlerime, başkalarının fikirlerine hiç önem vermiyordum ama buraya geldikten sonra bir kere daha düşündüm ve bütün fikirlerin bir değeri olduğunun farkına vardım

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60522.54
ETH 2602.42
USDT 1.00
SBD 2.64