Yağmurlu 23 Nisan[Cointurk 26. Projesi] ibrahim#5757

in #cointurk6 years ago (edited)

                           UNUTAMADIĞIM 23 NİSAN ANIM

  Sizinde bildiğiniz gibi arkadaşlar genelde yağmurlu veya havanın kötü bulutlu soğuk olmasıyla hatırlanır 23 Nisa benim anımda bu durumlara benzer zaten nadir güzel geçen 23 Nisanım ve bu günle ilgili anım var. 

Bir önceki sene ve ondan önceki sene hava güzeldi 23 Nisanda bu yüzden havayla ilgil kuşkum yoktu.23 Nisan yaklaşmıştı ve heyecanda yavaş yavaş başlamıştı ve çocukların bizim içimiz kıpır kıpır olmaya başlamıştı her yerde yani tüm okulda konuşulmaya başlamıştı.Herkes kendine verilecek görevi merak ediyor ve büyük heyecanla bekliyordu bende öyleydim çünkü daha önce hiçbir görev almamıştım arkadaşlarımı izlemiştim onlara özenmiştim bu yüzden bu sefer bir görev almak istiyordum.Hocamız beni yanına cağırmıştı ve bir oyun oynuycaz oyunda görev almak istermisin dedi içim kıpır kıpır oldu mutlu oldum ve evet hocam dedim hocamız yarın okul çıkışı calışmalar başlıyor dedi.Okuldan çıktım eve gittim ve heyecanla mutlulukla anneme babama oyundan bahsettim yapacaklarımızı anlattım onlarda mutlu oldu bir an önce yarın okul çıkışı olsun istiyordum calışmalara başlayım istiyordum çünkü heyecanlıydım ve ilk defa bir 23 Nisanda görev alıcaktım.  

    Okul çıkışı olmuştu hemen calışmalara başlıycağımız yere gittim ekiple beraber calışmalara başlamıştık calışıyorduk aynı zamanda eğleniyordu sıcak bir ortam vardı.1 hafta boyunca o sıcak ekip ortamında calışmış provalar yapmıştık ve 23 Nisan günü yaklaştıkca heyecanım kat kat artıyordu ve gelmişti yarın 23 Nisandı son kez okulda prova yapmıştık ve oyuna hazırdık eve gittim heyecanımdan geçe uyuyamıyordum zorla uyudum sabah bi kalktım hava kapalıydı ve çok bulutluydu moralim bozulmuştu üzerimi giyindim evden çıktım okula gittim hava kapalı olmasıyla birlikte serindi ekiple birlikte içimizde bir kaygı vardı yağmur yağarsa napcaz nolcak diye o kaygıyla çıktık kutlamanın yapılacağı meydana gittik hafif hafif yağmur çilemeye başlamıştı arkadaşlarımın ekipin morali bozulmuştu sahneye çıktık oyuna başlamıştık ve birden yağmur yağmaya başladı hiç bozuntuya vermemiştik yağmurun altında oyunumuzu oynamış ve sahneden inmiştik hepimiz sırılsıklam olmuştu ve bizim oyundan sonra 23 Nisan yarıda kalmıştı kutlamalara devam edilmemişti.  

                

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43