Stresi Atlatma Teknikleri [Cointurk 19. Projesi] ibrahim#5757

in #cointurk6 years ago

Stres bu zamanlarda moda bir olay diyebilirim.Herkes stres ile karşı karşıya,ben denk gelmedim yani bir gününün tamamı eğlenceli geçipte hiç stres olmayan birini.Cocuktan yaşlısına kadar herkes stres oluyor çeşitli nedenlerden dolayı.Herkesin farklı bir olayı veya bir derdi var başına gelen başka bir olay veya hayatı sıkıcı olduğu için de olabilir stres yapıyorlar kendi kendilerine.

Benim en çok stres olduğum konuysa derslerden dolayı ve sınavlardan dolayı stres oluyorum genellikle ilk ve ikinci dönemin son günleri sınav zamanlarında stresim daha da artıyor buna bağlı olarak vucudumda çeşitli tepkiler meydana geliyor.Kafam agrıyor,daha çok sinirli oluyorum ve daha duygusal oluyorum.




Stres geçirme yöntemlerimi söyleceyecek olursam öyle ahım şahım bir yöntemim taktiğim yok,stres olduğumda genelde zaten ailevi olaylardan falan dolayı stres olmam güzel ve iyi bir ailem var arkadaşlarım da aynı şekilde ayrıca ailemle ayrı oturduğum için biraz da özlem duyuyorum.Stres olduğumda derslerden dolayı dışarı cıkıp kafamı boşaltmaya çalışırım,arkadaşlarımla kafeye giderim veya herhangi bir aktivite mesela playstation,bilardo gibi gideriz eğleniriz stresim geçer ve gece kaldığım yerden ders çalışmaya devam ederim :)

Stresin insan vucuduna çok zararları olduğunu duydum stres eğer kronikleşirse yani sürekli olmaya devam ederse ve daha ciddi boyutlara çıkarsa insan vucuduna çok ciddi anlamlarda zarar verebilir bu yüzden biraz daha dikkatli ve sabirli aynı zamanda da sakin ve sağlam kafayla düşünmenizi tavsiye ederim,20.proje konusunun da Bilardo ile ilgili olmasını isterim.


Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43