You are viewing a single comment's thread from:

RE: RESİM YORUMLAMA YARIŞMASI 1 [@kusadasi (cointurk) Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)
  1. Görselde neler görüyorsunuz?
    Resimde mutlu geniş bir aile görüyorum.

2.Görselde anlatılan nedir?
Bebeğin yıkanması için leğene su hazırlanıyor.

3.Görselin verdiği mesaj nedir?
Görsele bakınca benim aklıma gelen ilk şey mutlu olmak için çok şeye ihtiyacın olmadığı. Görselde herkes iç içe sohbet muhabbet ediyor. Şimdi ki herkes eline telefonu alıp asosyal olmuyor.Görselde asıl anlatılmak istenen mesaj bu bence . Aile değerlerini bilmek muhabbetin değerini anlamak .

  1. Görseli gördüğünüzde ne hissediyorsunuz ?
    Görseli görünce içten içe ah çekiyorum. Çünkü artık aile bağları , akrabalık , anne baba ilişkisinin önemini anlıyorum ve günümüzde bunları kaybettiğimizi görüyorum .

5.Görselin verdiği mesaj ile ilgili kelimeler yazın ve bu kelimeleri kullanarak görselle ilgili bir paragraf yazın?
Görselde insanlara mutlu etmeyi öğretiyor .Aileye , hayvanlara , çiçeklere insanların kendine verdikleri değerin önemini anlatıyor.
Bence teknolojiye yenik kalmamalıyız ve eskide yaşayan insanlar gibi insanların ne kadar değerli olduğunu unutmamalıyız. Çünkü herkes göçüp gidiyor bu Dünya'dan lütfen ailemizi , eşimizi , dostumuzu anne babamızı unutmamalıyım hep arayıp soralım.
Ve ne olursa olsun biriyle görüşeceksek ertelemeyelim.
Sağlıcakla kalın...

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69460.30
ETH 3372.77
USDT 1.00
SBD 2.74