Steemit Benim Değişimim [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

indir (1).jpg

Evet değerli okurlarım bugünde sizlere Steemit'e başladıktan sonra hayatımda neler değişti steemit nasıl bir mecra ne gibi özellikleri var bizlere neler katıyor birazda olsa yazabildiğim kadar yazmak istiyorum.

Benim için kesinlikle en önemli noktası steemit insanlara yazmayı öğretiyor. Açıkçası eskiden iki kelime bir şey yazamazken artık yavaş yavaş bir şeyler yazabiliyorum kendimi rahatça ifade edebiliyorum bence bana en büyük katkılarından biri bu oldu. İkinci katkısına gelecek olursak ben bu kripto paralara uzun zamandır ilgiliyim ve bu mecrada bu paralarla alakalı türkçe bir çok yazı bulabiliyorum rahatlıkla gündemi takip edebiliyorum.

Bence bunun gibi sistemler çok daha büyümeli çok daha gelişmeli insanlar yazmayı öğrenmeli çünkü her birimiz farklı düşünceler taşıyoruz bu düşüncelerimizi başka insanlara aktararak bilgilerimizi paylaşarak çok büyük gelişme sağlayabiliriz. Bu gibi yararlar kesinlikle gözardı edilmemeli.

Steemit'in en güzel yönlerinden biriside size yazdığınız şey eğer kaliteliyse başka insanlar upvote atarak sizin daha çok şey yazmanıza daha güzel yazmanıza teşvik ediyor gerçekten bu çok güzel düşünülmüş tebrik ederim. İşte böyle arkadaşlar bu mecra bu gibi güzellikler kattı bana herkese iyi günler dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63525.38
ETH 2645.15
USDT 1.00
SBD 2.76