Boş zamanlarimin değerlendirmesi [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar, KUŞADASI’nın 14. Projesi olan; hobilerimden bahsedeceğim.

Boş zamanlarimda genel olarak Resimler cizmeyi seviyorum karakalem çalişmalarim mevcut bu çalişmalarimdan bir kaç kare anlatimim sonunda sizlerle paylaşmak istiyorum ama ilk önce tanıtıma kendımden bahsedeyim..
İsmim burcu 22 yaşindayim ankarada yaşiyorum müzik ve çizimlerle ugraşiyorum ünv için hazirlik yapiyorum derslerden cok bunalinca kendimi müzik aletleri ve cizimlerime veriyorum. neyse kısaca bir kaç adet paylaşmak istiyorum

DSot0n2X4AEK_vV.jpg

gerçektende cok büyük hayranı oldugum bir insan.

Karakalem-Kelebek-Resmi.jpg

Özgürlüğü ve mükemmelligi animsatan bir cizim yapma düşüncesine girdigimde genelde kelebek , uğurböcegi veya kuşlari ciziyorum

355-best-how-to-draw-naturescenery-images-on-pinterest-draw-the-eiffel-tower.jpg
ve son olarakta Aşk'ın simgesi eyfel kulesi

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacagim

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98