İşte Benim Hobilerim ~ My hobbies [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba, adım Hülya. İstanbulda yaşıyorum. Sağlıklı bir hayat için haftada 5 gün 2 şer saat spor yapıyorum. Evliyim ve dört yaşında bir oğlum var. Yemek pişirmeyi, ev dekorunu yapmayı severim. Ayrıca çocuk gelişimi için oğlumla çeşitli etkinlikler yapmaktan hoşlanıyorum. Kartondan robot, yarasa gibi... Gün batımı izlerken Türk Kahvesi içmek bana çok keyif verir.

Hello, My name is Hulya. I live in Istanbul. I go to the spore every day for a healthy life. I am married and have a son aged four. I like cooking, home decor. I also like to do various activities with my son for child development. It is my great pleasure to drink Turkish coffee while watching the sunset. I'm also a dangerous material security advisor.
IMG_20180213_155439.jpg
Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98