Steeemit içinde bulunmak ve önerilerim. + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

İlk olarak steemit le nasıl tanıştığımdan bahsetmek istiyorum:

Yaklaşık dört yıllık Tumblr yazarıyım orada sadece görsel değil yazılı postta paylaşıyordum evet bu seneye kadar gayet iyiydi ancak her sosyal medya kullanılan ögelerde olduğu gibi benim de postlarım alınarak kendileri yapmış gibi gösteren bir kaç kişi bloguma gelmeye başladı. Ardından bu işten sıkılıp artık bu işe bi son vermem gerektiğini düşündüm. Ardından bir gün nasıl hem yazı yazıp hem para kazanabileceğimi düşünürken steemit sitesini fark ettim. Daha sonrasında yaklaşık 3 gün bir şey yazamadım araştırma yapmaya devam ettim. Ve sonunda kuşadası kullanıcısına ulaştım. Bu kullanıcı cointürk üyesi olarak hem kendi yazarlık yapıyor hem de bizim gibi yeni kullanıcıların para kazanmasına yardımcı oluyordu. İlk başlarda inanmadım ama daha sonra bu yazıyı yazığım gibi bu insanların bizlere yardımcı olduğunu görerek burdayım.
Onlara teşekkürü borç bilirim. @kusadasi çok teşekkürler.
indir.png

Steemitin bana kattıklarını sıralamak istersem:

  • Kazanç sağlaması
  • Konuların coinlerle ilgili bilgilerimi geliştirmesi
  • Yeni araştırma yöntemleri keşfetmem
  • Oluşumların içinde yer alarak sosyal gelişimi sağlaması

Önerim ise STEEMIT TR ailesini ortak bir paydada buluşturarak diğer küçük yazarlara da katkı sağlamak.
bknz:
DQmPXc8DSj6n9iSyMU59NxctWbwxeev5zCZVRWADbwkDKHf_1680x8400.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63691.77
ETH 3157.03
USDT 1.00
SBD 3.84