STELLAR COİN [Cointurk 15. Projesi]

in #cointurk7 years ago

image
Bugün dışarda birine sorsak Stellar coin'i belki bilmezler belki de hayatında hiç duymamislardır Stellar'i hem yatırım açısından hemde gelir sağlama açısından olsun hemde Stellar da Ripple'nin mantığında çalışan aynı zamanda para transferlerinde kullanılmak üzere çıkartılmış bir coin türüdür. Ayrıca Stellar 2014 senesinde piyasa cikarak stellar lumens adlı şirket tarafından kuruluyor ve Stellar piyasada şuanki sıralaması 7. sırada bulunan 18 milyar adet bulunan ve adet fiyatı ise 45 sent demektir. Sterllara güvenmemi sağlayan bir çok sebep ise IMB gibi firmanın sponsor olarak sesten çıktığı bilinmektedir. Genel olarak koin düşüşü yaşanıyor ve bankalara, insanlara transferler konusunda güven vermeyi de hedefleyerek bir coindir aynı zamanda gönderim masraflarını nerdeyse minumum yani çok az bir seviyesinde tutması da onu seçilir bir coin haline getirmektedir.
image
Stellar çok iyi bir dijital para birimidir. Çünkü Stella coin'i neden almalıyız diyecek olursak bundan önce internette dlllaştığım zamanlarda internet üzerinde para üretimini duyuyordum ve aynı zamanda internet alış-verisini duyuyordum sadece bildiğim nakit para ile internet parası satın alıyor satın alınarak internet ortamında istediğimiz şeyleri alabiliyoruz diye okudum araştırmalarım o şeklindeydi ama sanırım çok küçük düşünmüşüm o zamanlar. Benim düşünceme göre uzun vade de yatırımcısını mutlu edicek bir coin türüdür. Nedeni ise stellat coin'in kullanımı gün geçtikçe artacak ve buda onun yükselmesini sağlayarak belli bir seviyede gelişecek gelişeceğide 2017'nin sonlarına doğru İBM ile anlaşma yapmasından dolayıdır ki kısa vade de olamasa da ileriye yönelik güzel bir yatırım olarak gorunuyorum stellar coin'i.
Benim bu coini tam anlamıyla öğrendiğim zamanlar stellar 9 Bin türk lirası civarındaydı o zamanlar brnce o zamanlardan daha önce stellar coini duyduğum zamanlar mining yapsaydım veya ufak ufak yatırımlar yapmış olsaydım şimdiki zamanda yüksrk miktarda karlar elde etmiştim bu yüzden hala stellar coin'e yatırım yapmak için geç kalmış değilsiniz.

Sort:  

Congratulations @harunbadilli2! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56714.19
ETH 2341.70
USDT 1.00
SBD 2.37