Merhaba Steemit Ben Hamza [Cointurk 18. Projesi] hamzatorlak#8914

in #cointurk7 years ago

Merhaba sevgili steemit kullanan arkadaşlar,


Henüz küçük bir toplum olduğumuz biliyorum ama herşeyin bir başlangıcı vardır :) Ben Hamza Torlak Bolunun köyündenim şuan üniversite okuduğum için köyde durmuyorum.Emre abi akrabam olur yani @emreozkan. Futbolu çok takip eder ve severim genellikle büyük takımların maçları zevki olduğu için çoğu büyük tanınmış takımların maçlarını izliyorum türkiye de ise sadece Beşiktaş'in maçlarını izlerim çünkü Türk futbolu çok fazla zevk vermiyor.Beşiktaş'ın resmen fanatik bir sevdalısıyım aslında en sevdiğim kendimi en yakın hissettiğim futbolcu ise Q7 :) Kendimden bir kaç fotoğraf ekliyorum bu arada yaşım 20.



Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67211.91
ETH 2613.85
USDT 1.00
SBD 2.68