Nasıl Stressiz Yaşanır ? [Cointurk 19. Projesi] [halilfatih#2525]

in #cointurk7 years ago

Tamamen stressiz yaşamak için ilk yapmanız gereken hayatınızda boş anınızı güzel değerlendirmektir.Yani çevrenizin çok ve güzel ortamları olmalıdır bu şekilde kafanızı dağıtarak fazla stres olmassınız çünkü genellikle zaten güzel vakitler geçireceksiniz ve unutacaksınız.Aslında stressiz yaşanmaz ve sadece bu duruma alışılabilir.Bu duruma alışarak daha az stres veya saniyelik yada saatlik şekilde atlatabiliriz,fakat bu kalıcı olupta günler boyu sürerse bu bir sorun haline gelebilir ve psikolojik yardım almanız gerekir.



Ben stresli olduğum zamanlar bu şekilde yapmaya çalışyıroum açarım dizimi veya bir televizyon filmi onları izlerim genelde bu filmler komedi tarzı olur veya sürekli takip ettiğim dizileri izleyerek kafamı dağıtırım.Stres oldığum noktaya odaklanmamaya çalışırım yoksa resimde de gördüğünüz gibi başınızı yiyebilir bütün stres olduğunuz konular :)

Şarkı dinlemekte stres olmanızı azaltabilir,stresli olduğunuzda dinleyebilirsiniz.Tabi bu şarkılar damar ağırlıklı olmasın zaten streslisiniz birde üstüne iyice moraliniz bozulup depresyona girmeyin...Stresliyken eğlenceli ve hareketli şarkılar dinleyin yapınıza göre DJ veya oyun havaları tarzı şarkılar dinleyerek rahatlatın kendiniz ve sağlam bir kafayla düşünün.

Benim en çok stres olduğum nokta bir işte çalışmadığım işte para kazanma ve geçinme kaygısıdır.Bu kaygı yüzünden sürekli kafamı boşaltamıyorum ve kendime dert ediyorum.Stresin sonrasında hafif depresyon gibi oluyor size taktik teknik söylüyorum ama öncelikle ben kendim baş edemiyorum bu yüzden zaten coğunuzun proje yazısını okudum ve okumaya devam ediyorum :) Bir sonraki proje de buna benzer yani psikolojik konular olabilir onları da okuyabilirim ve bana faydası dokunur gerçekten.

Sort:  

Yazımıza etiketleri başlığımıza göre değil yazımızın içeriğine göre seçmeye çalışalım. Stressiz ve yasamak gibi tag kullanmak yanlıştır. Proje yazılarında "cointurk" "kusadasi" "tr" "blog" gibi etiketler kullanmanız çok daha doğru olacaktır.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55826.71
ETH 2298.26
USDT 1.00
SBD 2.39