Steemit ile Tanıştıktan Sonra [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Yeni bir kampaya dahilinde Steemit'in hayatıma neler kattığından bahsetmek istiyorum. Öncelikle Stemit hayatıma nasıl girdi?
Youtube'ta Alp Işık kardeşimin bir tanıtım videosunu izledikten sonra kendimi blockchain bir medyanın içerisinde buldum. Daha sonra Steemit'te diğer Türklere ulaşma çabaları, para kazanma hayalleri falan..
Beklediğim kadar kazanamadım. Ama benim için bir tecrübe oldu. Ki zaten bu yolun sonu da değil. Kim bilir belki daha çok kazanacağım günleri de göreceğim. Umut dünyası işte.

Steemit'in ilk kazandırdığı şey bana umut oldu. Uzun yıllar internetten para kazanma yollarını araştırdım. Ama bu en farklı olanıydı. Ve benim için yeni bir umut demekti.

İkinci kazandığım şey de kazanmak için emek vermek gerektiğini anlamak oldu. Çünkü emek olmayan postlar kazandırmıyordu. İnsan bir şeyler kazanmak istiyorsa önce emek vermeli..

Üçüncü olarak hep girişimcilik hayallerim vardı. Ama sermayem yoktu. Sermayesi olmayan da emek vermeyen gibi kazanamıyor. Biraz sermayem olsaydı basardım Steem Power'a ondan sonra varsın kimse beğenmesin postlarımı. Basardım upvoteyi ben bile bana yetebilirdim. Bu tezimi Steemit sayesinde bir kez daha onadım. Bu da bir başka kazanım oldu benim için. Para yoksa kazanç da sınırlı...

Son olarak da samimi olmasak da yeni yeni insanlarla kaşılaşmak, tanışmak güzel bir kazanımdı.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63396.80
ETH 2615.51
USDT 1.00
SBD 2.86