Hobilerim [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Merhabalar, Cointurk 14. Projesi kapsamında hobilerimden bahsetmek istiyordum. Ancak yazımı hazırlamakta sanırım geç kaldım. Bunun sonucunda da projeye katılamadım. Ama yine de hobilerimi açıklamak istiyorum. Yarışma şart değil ya.

Her insanın mutlaka en az bir tane uğraşı vardır. Benim hiç uğraşım yok diyen insanların bile vardır, evet. Nasıl mı? tembellik yaygın bir uğraş alanıdır. Uğraşım yok diyenler en çok bununla uğraşırlar. Ya da düşünmek. Insan boş durmaya programlı değildir. Boş kaldığında mutlaka bir şeyler düşünür. Geçmişe gider, yarını düşünür, iç sesiyle konuşur, yatılışı düşünür, yaratanı düşünür, yaratılmışı düşünür vs vs...

Her insanın olduğ gibi benim de bir kaç uğraşım var. Hatta bunlardan bir kaçı var ki benim içim bir vazgeçilmez...

Bunlardan ilki boş zamanlarımda evreni düşünmek ve yaşamı sorgulamak... Bunu sık sık yaparım. Bunu yapmaktan büyük haz duyarım.

Artık benim için bir tutku haline gelen yazı yazmak ise bir diğer vazgeçilmezim. Ve benim için artık huy oldu. Galiba bu huyum derin düşüncelere kapılmamdan kaynaklanıyor. Bazen bir öykü oluyor, bazen bir şiir bazen de öylesine yazılmış birkaç satırlık yazılar... Bu huyum çocukluğumdan beri benimle beraber. Steemit’i bu huyuma şahit tutmaya niyetliyim.

Çocukluğumdan beri benimle beraber olan başka bir huyum daha var. Eski paraları biriktirmek.

Para koleksiyonu

Büyük bir para koleksiyonum oldu.

70li yıllardan kalma paralar

Sanırım bunu da hobilerimin arasında gösterebilirim...

eski para koleksiyonu

Bir de çatlak arkadaşım Mehmet’ten bana bulaşan bir hastalık, seyehat etmek. Ancak üniversiteden mezun olduktan sonra bu hastalık dışarı çıkamıyor. Bu da beni bazen boğuyor. Kolay mı içinde bir hastalıkla yaşamak...


Olay böyle böyle işte... Projeyi kaçırdık. Ama olsundu :) Yine de bu yazımdan gelen “upvate”leri yüzde yüz pawor up yapacağım. Sevgiyle kalın. Kardeşçe yaşayın...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98