Steemitle Düğün Nasıl Yapılır? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemitle tanışmadan önce hayatımdan tat almıyordum. Yalan tabi ama önemli olan steemitten sonra nişan yaptım. Düğün yapacağım ve para kazanmak taktir edersiniz ki benim için her şeyden önemli. Düğün salonu 1000 steem dolar, fotoğrafçı, organizasyon vs. 250 steem dolar, ev düzücez aşağı yukarı 1000 steem dolar dersek, kız alırken de 100 steem dolar harcasak bana ortalama 3000 steem dolar lazım. Ama tabi basamak basamak ilerlemek önemli. Düğün 2019 da dersek bence önümde iyi bir zaman var.

steemit-guide-1024x536.jpg

Bundan böyle bir plan kapsamında steemiti profesyonel bir iş gibi kurgulamak önemli. Bu mecrada güzel olan paylaştıklarımızın ödüllendirilmesi. Bu da beni sağda solda parçalanmadan steemite getirdi. İleride özellikle facebook ve instagramdan da böyle bir atılım gelmezse steemit ezip geçebilir.

Steemite ve kendime güveniyorum bu düğünü yapıcam. Herkese teşekkürler.

Sort:  

hahahaha adam hayatını şimdiden steemite entegre etmiş :D

Steemit güzel bir yere balayına da göndersin; gezi yazılarınızı ve fotoğraflarınızı buradan takip edelim.

Çok mantıklı hatta düğün hazırlıklarınıda paylaşabilirim eğlenceli olabilir 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95