Stres ve Başetme yöntemlerim. [Cointurk 19. Projesi] gundogdu #0957steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

stress.jpg Stres ile başetme yöntemime girmeden önce bu konuda birkaç kelam edeyim . Öncelikle Stres nedir ? Stres Batı dünyasında her ne kadar 1950 lerin sonunda adının konulsa’da bizde 1980 lerde ancak konuşulmaya başlanmıştır. Peki daha önce Stres diye bir şey yokmuydu ? Elbette vardı ama özellikle 20. Yüzyıldan önce insanların Stres’i dert edene kadar daha yaşamsal sorunları vardı . Düşünün ! Savaşın ortasında şövalye geliyor ve ‘’ içimden savaşmak gelmiyor Sir kendimi hiç iyi hissetmiyorum gerginim ‘’ diyor, Sizce Efendisinin yada üst’ünün tepkisi ne olurdu ?! Herhalde kellesi giderdi ! Ne zamanki insanların yaşam konforu artmaya başladı insanlar daha önce hayati olarak hissetmedikleri problemleri araştırmaya başladılar, adı kondu STRES .
Önce bu konu Araştırmalar, devamında sayısız kitaplar etkinlikler derken stres in iki tür olduğuna kadar gidildi Psikolojik ve Fizyolojik. Kapital dünyada bu işin de uzmanları da türedi Stresle başetme yöntemleri diye Google aratma yaptırdığınızda ise binlerce yöntem, uzman ve kitap çıkar karşımıza, Kimisi stres le başetmek için üstte yazdıklarımdan faydalanır kimisi de benim gibi kendi yöntemleri vardır . Benim kanaatim ki herkesin zamanına göre farklıdır, yani bugün iyi gelen rehabilite eden yöntem yarın farklıdır !!
Kendimden örnekle : Her zaman dediğim gibi İkizler burcu olmanın etkisimidir bilmem bir çok hobim vardır, ama farkettiğim bana en iyi gelen motosiklete atlayım uzun yol yapmak gibi bana iyi gelen bir şey farketmedim, Balık tutmak gibi rahatlatıcı bir şey düşünemiyorum, Plastik maket kitlerinden uçak yada savaş aletleri yaparken aldığım keyfi de hiçbir şeyden alamıyorum, kitap okurken daldığım dünyayı başka yerde bulamıyorum. Bazılarınız am bunlar hoby diyebilir, evet bunların hepsi keyifli birer hoby ama benim şu yoğun Stresli hayatımda Stresle başetme yöntemlerim aynı zamanda .
Bahsettiklerim benim stresle başetme yöntemlerimden bazıları, ama hepsi benim için stresle savaşımın bir parçası, hiçbirisi birinin yerini tutmuyor, ilk başta dediğim gibi zaman mekan hep farkediyor, ama size tavsiyem size neyin iyi geldiğini iyi tespit edip Depresyon moduna getirmeden hayattan tad alma noktanızı bulun ve mutlaka bir HOBY edinin, sağlıcakla kalın .

1.jpg

20180308_181024.jpg

DSC_0550.JPG

Bir sonraki Proje için önerim istanbul olabilir sn. @kusadasi

Discord ID gundogdu #0957

Sort:  

çok iyi abi eline sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 61599.36
ETH 3407.97
USDT 1.00
SBD 2.47