Günlük hayatlarımızda streslerden kaçınmak için yaptığım birtakım şeyler. (Cointurk 19. Projesi) Discord ID (guardofdiny)

in #cointurk6 years ago (edited)

Öncelikle herkese merhaba.Şöyle bir geriye dönüp baktığımda hayatımda oldukça stresli anlar yaşadım ve bu stresli anlardan kurtulmak adına birtakım şeyler denedim ve bazıları başarılı bazıları da başarısız oldu.Örneğin size bir olay anlatmak isterim.Geçmişe dönüp baktığımda genelde çalıştığım yerlerde çalışma yoğunluğundan dolayı iş arkadaşlarımla tartışmak olsun anlaşmazlık olsun bir çok olay oldu. Öğrenci olduğumdan dolayı sadece yazları çalışıyorum ve yoğun bir döneme denk geldiği için de iş kapasitesi oldukça yüksek oluyor. Mesela 2 yazdan itibaren plajda çalışıyorum şezlong şemsiye satıyorum ve bunları belediye üzerinden yaptığım için para konusunda ya yanlış yaparsam stresiyle o yazın sıcağında plajda insanlar gözünün önünde denize girerken sizin o işlerle kafanızı kurcalaması sizi oldukça terletiyor. Bende buna çözüm bularak ilerlemeyi düşündüm ve yanıma eleman istedim. Aslında büyük stres fakat çözümü kolay size stresi büyük sorunu çözmesi büyük olan olaylardan bahsedeyim. (KIZLAR) :). İşte bu parantez içine aldığım çok stresli. Ama bir o kadar da güzel . Eğer kendini o kızla mutlu edebiliyorsan stresin tam tersine daha çok rahat oluyorsunuz.Ama eğer mutlu değilde stresli geçiyorsa o stresin ileride size daha fazla zarar vermesini istemiyor iseniz hemen uzaklaşmanızı öneririm.Pek öyle olamıyor ama sizin denemenizde fayda var derim.Ben bu konuda beceriksizim diyebilirim. O yüzden de bu konuda sadece yaşadığım bir kaç deneyimi ele alıp size anlatıyorum. Sonuç olarak da eğer mutlu değil iseniz ayrılmanızı öneririm sizi daha fazla üzmeden.. Ayrılmayıp devam ederseniz sonuçlarına katlanmanıza %100 eminim. Benim görüşlerim bu kadar stresli anlarınızı bir geri bakıp düşünüp kafanızda o konu hakkında biraz düşünürseniz sizde çözüm yolunu bulabilirsiniz. İnsanlar yaşarken kötü de yaşadığını sonradan anlatması eğlenceli olabilir.İleride oğlunuza veyahutta kızınıza anlatmak istediğiniz anılar biriktirmek isterseniz stresli anlarınızdır. Monoton bir olayı anlatmak kadar saçma birşey yok çünkü.:) Kendinize iyi bakın iyi (günler) (akşamlar).
Bence ilerideki proje konusu da ilerisi için kurduğumuz hayaller olması....

9637538365490.jpg

Sort:  

Hey @guardofdiny, great post! I enjoyed your content. Keep up the good work! It's always nice to see good content here on Steemit! Cheers :)

Postunuzda Projemizin 5. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra Discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

İlgilenildi..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59013.49
ETH 2516.64
USDT 1.00
SBD 2.48