GELDE BU PLATFORMA KAYDOLMA [Cointurk 16.projesi]

in #cointurk6 years ago

Screenshot_20180220-084705-01.jpeg

İyi aksamlar arkadaslar bu gece size steemitin bana katitiklarindan bahsedecegim

Eminim ki steemit gibi bir platforumun bilgi acisindan kultur acisindan arastirma acisindan gelismislik acisindan ogrenmeyi ogrenme istegi acisindan hic birsey katmaadigi hic kimse yoktur
Gel gelelim bu steemit bana ne katti
İlk once beni konu arayisina surekledi yani benim dusunmemi sagladi emin olun hic bir maddi kazanc bana dusunmekten daha fazla yarar saglayamaz
Dusunmenin ve yeni seyler bulmanjn yani sira steemitte kaliteli paylasim yapan insanlari takip ederseniz her makalelerinden her paylasimlarindan cok ama cok yararli bilgiler edinebilirsiniz bunun en onemli yolu ise sayginligi yuksek kaliteli paylasim yapan insanlari takip etmektir ki zaten bunlarda ayni paralel de seylerdir.
Bunlarin yani sira steemit ile tanistigim gunden beri artik facebook gibi sacma ve zaman öldüren sosyal platformlarada girmiyorum yani sadece steemitin varligi dahi beni diger sosyal platformlardan uzaklastirmaya yetiyor.

Umarim begenmisssinizdir okudugunuz icin tesekkurler.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63055.19
ETH 3036.28
USDT 1.00
SBD 3.71