Bir Cointürk Hikayesi[Cointurk 23.projesi]

in #cointurk7 years ago

Öncelikle şunu söyleyeyim bu konuda pek iddaalı değilim ona gore okumaya başlayın. :)

Steemit bana abimin söylediği bir sosyal medya idi.Onun yaptığı bilgisayar işleri bana hep zor gelmistir.Çok zeki, biraz agresif ama ailesini ve aile bireylerini cok seven birisi.Tanıdığınız biri aslında abim @ytibrahim bunu okuduğunda bana kızmaz umarım.Onun aracılığıyla basladım bu işe askerdeyim şu anda kanuni izine çıktığımda bana söyledi beraber biraz inceledik işin ince detaylarını ne olup bittiğini neler yapmam gerektiğini söyledi tabi ben yine kendi kafama eseni yaptım.Kendi kurguladığım hikayeleri, okuduma alıskanlığının güzelliğini, filan anlattım şimdilik devamı da gelecek merak etmeyin.

image

Gelelim konumuza steem biriktirmek şu anda çok önemli aslında güzel bir gelir kaynağı şu an fazla para etmese de bence ileride çok değerlenecek çünkü artık herşey internet üzerinden yürüyor hayatımız internet ve onun getirdiklerini üzerine yeniden kuruluyor diyebiliriz.Ama asıl noktayı elbette ki atlamamak gerek bilgi paylaştıkça çoğalır buranın bir sosyal paylaşım sistemi olduğunu unutmayalım.

image

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62561.21
ETH 2449.99
USDT 1.00
SBD 2.64