Stresimle nasıl Baş Ediyorum[Cointurk 19. Projesi]gecvakit1#3308

in #cointurk6 years ago (edited)

sosyallesme - Kopya.png

Hayat Bizlere kısacık izlenmek ve tadılmak için sunulmuş bir nimet ve biz bu nimeti göz açıp kapatıncaya kadar yaşayacağız, bu hayat ortaya karışık bir menü gibi ,içinde acısı var tatlısı var ,beklentiler var ,hayal kırıklıkları var
Ama ne olursa olsun bize sunulmuştur ve bu inişli çıkışlı yolda anlar gelir bizi kedere boğar ,anlar gelir yüzümüzü güldürür ,mutluluklar paylaştıkca çoğalır üzüntülerimiz ise yine paylaştıkca azalır .Ben hayatın ağırlıklarından birisi olan stres ile başa çıkmak için sosyalleşmenin ,dostlarla birlikte olmanın ve onlarla anlarımızı paylaşmanın en güzel yollardan birisi olduğunu düşünüyor ve nezaman darlansam bir dost meclisinde alıyorum soluğumu .
Sizlerede en başta bunu tavsiye etmek istiyorum dostlarınızla paylaşın hayatı ,hayatınızı yani dert ve sevinçlerinizi dostlarınızla paylaşınki sters denen seyden kurtulmanın yollarını bulun.
sporr.png

Stresime en iyi gelen şeylerden biriside içimde ki enerjiyi spor ile dışarı atmak oluyor
Bu sayede hem bedenimi güçlendirmiş oluyorum hemde negatif enerjiyi pozitife çevirmiş oluyorum,sizlerede sporu stresten kurtulmak için çok iyi bir argüman olarak tavsiye ediyorum dostlar
satranç.jpg

Ve sonra o gelir yani satranç benim daha doğrusu bizim vaz geçilmezimiz ,dostlarla oluşturdugumuz 4 kişilik bir grubumuz var ve bu grup ile bizler hafta sonları bazen sabahlara kadar satranç oynarız ve bu esnada inanılmaz rahatlar ve beynimizede deşarj olması için fırsat tanırız .Sadece satranç oynamış olmaz o günü sosyalleşerekde geçirmiş oluruz

Şimdilik sizlere sunacaklarım bu kadar umarım herkeze bir katkım olmuş olur teşekkürler bana bu duşuncelerimi sunmak için fırsat sunan kusadası oluşumuna
Stressiz günler dilerim:))

satranc
sosyalleşme
Spor

Sort:  

Postunuzda projemizin 4. Kuralına Uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz.

tesekkurler upvote attım

Congratulations @gecvakit1! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @gecvakit1! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56269.96
ETH 2364.95
USDT 1.00
SBD 2.26