Steemit Maceram [Cointurk 12. Proje]

in #cointurk7 years ago (edited)

Merhabalar ben Gamze. Kuşadasın'da yaşıyorum 21 yaşındayım ve bir anneyim :) Dünyanın en güzel duygusuna bu yaz kavuştum benim dünyam benim huzurum canım kızıma :) 18 yaşından beri hem okudum hem çalıştım ve düzen hala böyle devam etmekte. Yaz aylarında eşimin yakın arkadaşı @burock eşime steemiti anlatmış o da gelip bana söyledi, işin doğrusu ilk başlarda pek inanamamıştım yok ya olur mu öyle şey gibi ön yargıyla yaklaşmıştım ama her şeye ön yargıyla yaklaşmamak gerekirmiş onu bir kere daha öğrenmiş oldum :) Bundan 1 ay önce eşimin arkadaşları @burock, fatih ve nişanlısı selda bizim miniği görmeye geldiler, konu yine açıldı ve ben başlamak istedim aynı şekilde eşimde dedik deneyelim hem evimize bize taktı sağlar hem yeni şeyler okuyup öğrenmişte oluruz diye ve böylelikle 1 ay önce steemitle tanıştık. Oldukça mutluyum hem yazı yazmayı çok seviyorum, hem yazdığım yazıları binlerce kişi okuyabiliyor ve bende @kusadasi'nin paylaştığı çeşitli projeler ve bilgi edinmiş oluyorum.

Kısacası Steemit maceram bir öneriyle ve ön yargıyla başladı ama emeğimin karşılığını alacağım için mutluyum. Evime katkı sağlayabileceğim için kendimi daha iyi hissediyorum. Daha yeni üyeyim ama buradan gelen yeni projelerle elde ettiğim kazancı Power Up yapacağım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54787.37
ETH 2302.94
USDT 1.00
SBD 2.35