Çoçuklarımla Zaman Geçirmeyi Seviyorum [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba arkadaşlar,benim hayatımda vazgeçemeyeceğim tek şey evladımdır.Tavuk çiftliği çalıştırıyorum ve bu mesleği hobi olarak görüyorum,iş yaparken sıkılmıyorum bu yüzden.Bence bana göre benim işim zevkli bir iş sonuçta hayvanların da bir canı var ve onlara bakıyorum.Su veriyorum yemini veriyorum ve çiftliği düzene sokmak zaman geçirdiği için bende kendim düzeni seviyorum bu şekilde işimden memnunum yan bu işi hobi olarak yapıyorum da diyebilirim ama tabi ki asıl amacım ekmek parası

Bunun haricinde en büyük hobim çocuklarımla vakit geçirmek,ailemle vakit geçirmek.Onlar mutlu olduğunda bende mutlu oluyorum onlar üzüldüğünde bende üzülüyorm onlar benim herşeyim,çiftlikten boş bir fırsat bulduğumda onları gezmeye çıkarırım beraber dolaşırız ve evladımla evde olsun gerek dışarıda olsun zaman geçirmeye özen gösteririm.




Bir başka hobim ise ava gitmektir,ava gitmeyi çok seviyorum.Tabi av sezonu açıldığında ve dozunu kaçırmadan yapıyorum bu sporu.Av da bir spordur aslında.Yani bütün gün yürüyüp vurduğum ya bir tavşan yada hiç vuramıyorum,bu zamana kadar da tek bir seferde 1 den fazla tavşan vurmuşluğum yoktur vurmam da çünkü herşeyin fazlası zarardır arkadaşlar.Neslini tüketebiliriz bütün avcılar böyle fazla fazla vurursa.Benim hobilerim işte bunlar ve bu projeden elde ettiğim kazancı Power UP yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49