Stresle Nasıl Başa Çıkmalıyız ? [Cointurk 19. Projesi] furkanbahat#7658

in #cointurk7 years ago

Merhaba Arkadaşlar bugün size stresle nasıl başa çıkmalıyız ve hangi yöntemleri kullanmalıyız başımdan geçen olayları anlatıcam umarım size faydası olur.

En büyük stresimi şuana kadar yaklaşık 6 ay önce iş görüşmesinde yaşadım şöyle düşündüm karşımdaki insanda benim gibi bir insan neden bu kadar stres yapıyosun hem stres insan daha çok hata yaptır kendimi sakinleştirmek için derin nefes aldım geleceğimi düşündüm elimi yüzümü yıkadım ve girdim görüşmeye ve gayet iyi geçti hiç bu kadar kolay olcağını düşünmemiştim eğer o an stres yapıp heyecan yapsaydım bildiklerimi uutucaktım ve işsiz kalıcaktım.

1-Depressao.jpg

Bildiğiniz üzere stres sağlık açısından da büyük önem taşıyan bir hastalıktır stres sonucunda benim başıma geldiği için biliyorum kilo aldırıyor vücutta belirlie lekeler oluyor kendimizi sıktığımız için dışarı atamadığımız için vücutta belli ediyor kendini. Sosyal hayatımızı etkiliyor tam bir ev kuşu oluyoruz çevremizdeki insanlarla kötü ilişkilerimiz oluyor.

stres-relax.jpg

Stresi ortadan kaldıramayız hayatımızda hep bir yeri olucak ama onunla mücadele edebiliriz onu yenmek için uğraş verebiliriz streslerimizin neyden kaynaklandığ bulmalıyız önce nasıl yenebilceğimizi nasıl baş edeceğimizi düşünmeliyiz.
O stresi yenince hayatımızda ne gibi güzellikler olucağınız bilmeliyiz ben stresle mücadele etmek için o yaşadığım stresi yenmek için önce önlem alıyorum plan yapıyorum sonuçta çıkabilcek problemleri hesaplıyorum ona göre hareket ediyorum ve stres yaşıcağım şeyleri hayatıma sokmamaya çalışıyorum eğer sizde stresi yenemiyorsanız ya onu hayatınızda çıkarın yada mücadele etmek için elinizden geleni yapın ama eğer stresinizi çıkaramıyor mücadele edemiyorsanız ailenize anlatın ve sonra uzmanlara başvurun derim.

Umarım yazımı beğenirseniz @kusadasi hesabına teşekkür ediyorum

Sort:  

Congratulations @furkanbahat! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @furkanbahat! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60569.12
ETH 2442.20
USDT 1.00
SBD 2.52