Steemi Öğrendikten Sonra Neler oldu ? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

DQmdL2zM8fRFbiCfwqpLBBmEeDRw8HaxTWe4gpufxRv16Fm_1680x8400.jpg

Merhaba Arkadaşlar
Bugün sizlere steemit başladıktan sonra hayatımı değiştiren yenilikleri anlatıcam bunu anlatmama vesile olan @kusadasi'na çok teşekkür ederim.
Steemit'e öncelikle bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine katıldım. Öncelerde çok bocaladım yabancı dil bilmiyorum nasıl yapıcam nasıl öğrenicem gibisiden hepimizin yaşadığı sıkıntıları yaşadım ama üstesinden geldim. Paylaşım yaparken bildiğiniz üzere %90 sitenin yabancı kişilerden oluşuyor bende ingilizce paylaşım yapmak zorundayım bana en çok yardımcı olan google traslate bu konuda çok yardımcı oldu çeviri yaparken steemitin en büyük faydası bana ingizlicemi geliştirmeme yardımcı olması kısa cümleleri çevirmeden direk yazabiliyorum.
Bana steemit twitter gibi geliyor çok benzetiyorum ordada bu tarz olaylar mevcut burda sadece para kazabiliyorsun orda kazanamıyoruz güzel yanı bu hayatıma maddiyat olarak yardımcı oldu.
Ama bu sitede girmeme en büyük sebeb @kusadasi kullanıcısı oldu yaptığı projelerle onun sayesinde sanal para birimi olan kripto paraları öğrendim onlar hakkında yorum yapabildim hiçbirşey bilmedim kripto paraları şuan çok iyi biliyorum steem sayesinde türkiye değil sadece tüm dünya ile ilgili paylaşımları görebiliyorum oldukça açık bir platfrom.
Steemit de daha yeni olduğumu düşünüyorum daha çok yol katedeceğimi düşünüyorum ilerleyen zamanlarda yaptığım paylaşımlarda da bunu size kanıtlayacağımız düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60638.91
ETH 2449.26
USDT 1.00
SBD 2.52