Steemitin hayatımı değiştirmesi.[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemitin hayatımı değiştirmesi

@tojukaka bana tanıtıp bu platforma katıldıktan sonra hayatımın farklı bakış açısı ve yönü hakkında birçok şey öğrenmeye başladım ve benim gibi birine yardımcı olan hayat değişikliği yapan her türlü konuda yazmış olan Bro.Terry'yi ( @surpassinggoogle ) içeren her türlü zihinlerle bir araya geldim. "Yeniden odaklanın ve paylaşmaya devam edin". Hayatım hakkında birçok şeyi düzeltmeyi öğrendim. Örneğin, şimdiye kadar kullandığım belirli bir kötü bağımlılık var, ancak bu platformun ortaya çıkışı bu bağımlılığı tekrar var olmamaya zorladı .
Bu, bağımlılıkla ilgili büyük zihinler ve dahilerin mesajlarının okunması yoluyla mümkün oldu ve bu gerçekten bana yardımcı oldu. Dolayısıyla bu, yalnızca platformda olmakla kalmıyor, aynı zamanda yaşamı değiştirerek ve yayınları katma değerli kazançlara dönüştürerek okumakla da ilgili değil. Bu platformda olması ve gerçekten yapmam gereken her şeyde en iyi olacağım için gerçekten onurlu ve ayrıcalıklıyım. Hayatta olduğum için Steemit'e teşekkürler.

Bu platform, " hiç kimse yeteneksiz değildir " dendiğinde @surpassinggoogle'dan gelen bu normal ifadeyi anlamamda bana yardımcı oluyor . Şimdi daha da vurguluyor ki, herkesin sadece bu blok platformda kalmış bir şöhret haline geldiğini vurguluyor. Bana hâlâ bir dans teklifiyle teşekkür ediyorlar.IMAG1916.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56