Tarzımla Uyuşmayan Hobim [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Haftanın ilk gününden merhaba herkese. Bugün sizlerle herkesin 'O ne ya senin elinde?' 'Sana gitmiyor.' 'Senin tarzında birisi için ilginç.' gibi yorumlar yaptığı hobim, örgüden bahsedeceğim. Aslında bakınca piercingli, dövmeli ve bira bedava diye barda çalışmayı seven 21 yaşındaki kadın için hobisi örgü demek zor olabilir. Hep yapmak istediğim bir türlü zaman ayıramadığım bu güzel hobiye aşk meşk durumları ile başladım. Erkek arkadaşım @biriki3 beyefendinin doğum gününde ona atkı örmemle başladı her şey. Atkı şu an benden 600 km uzakta olduğu için fotoğrafını paylaşamayacağım. Öncelikle kendi yaptığım ve büyük çoğunluğunda annemin emeği olan bazı örnekler paylaşacağım.


-İlk olarak gösterebileceğim örgüm burada. Erkek arkadaşıma 2 sıra ters 2 sıra düz olarak bir atkı örmüştüm. Acemi olduğum için (hala öyleyim) basit şeyi bile 1 ayda örebilmiştim. O atkıdan artan ipimle fotoğrafta bulunan bandanayı yaptım. Gerçekten bu mevsimde hem kulaklarımı sıcak tutup hem de havalı gözüken bir şeyin yapımı bu kadar kolay olmamalıydı :). 5 numara bir şiş ile 10 ilmek atıp tamamen düz bir şekilde ördüm ve sonunda örgü iğnesi ile dikerek birleştirdim.


-İkinci olarak hala örmeye devam ettiğim şalı andıran kocaman bir atkı. İpine spagetti ip deniyor. 8 numara bir şiş ile elim hızlansın diye düz bir şekilde örüyorum. Renk olarak turuncu olacaktı ama hiç açık renkli bir şeyimin olmadığını farkedip bu rengi seçtim. Bu posttan sonra ayaklarımı uzatıp buna devam edeğim. Şimdiden ne kadar yumuşak ve sıcak olacağını görebiliyorum.


-Burada da annemin iki dakikada ördüğü benim sürekli hata yaptığım örgü modeli var. Kafes deniliyor. Alman gereken ilmekten bir önceki ilmeği ters alıyorsun daha sonra sıradaki ilmeği düz alıyorsun. Çapraz görünüm oluyor ve çok güzel duruyor. Kullanılan şiş ise 5 numara. Bu örgü bitince bir bluz olacak. Mankenimiz Şirin hanıma fotoğraf esnasında gitmediği için teşekkürü borç bilirim :).


-Bu güzel çorapları erkek arkadaşımın annesi benim için örüp gönderdi. Ayaklarım çok üşüdüğünden ve benim için emek harcandığından dolayı en kıymetlilerim arasında yer alıyor. Çorap örmeyi henüz öğrenemedim. 8 gün sonra kendisini ziyarete gideceğim ve ondan çorap örmeyi öğreneceğim.


-Bunlar evimde bulunan şişler. Hangi numarayı ararsanız var. Özellikle ahşap şişlere bayılıyorum.


-İp sepetimiz de budur. Kimileri yarım kalmış işe yaramayı bekliyor. Kimine daha hiç dokunulmamış.

Zamanı olan, kendisini sürekli stres altında gören, düşünmemesi gereken şeyleri düşünen biriyseniz örgüyü tavsiye ediyorum. İnanın kafanız hiç olmadığı kadar rahatlayacak üstüne emeklerinizle yaptığınız cicileriniz olacak. Bu da insanı aşırı mutlu ediyor.
Öte yandan kollarınızda ve parmaklarınızda kireçlenmeyi önlüyor.

Örgüye başlamak istiyorsanız ve hiç bir şey bilmiyorsanız şöyle şuraya bıraktığım video ile başlayabilirsiniz.

Umarım kafanızı bir şeye takıp o konuda ruhunuzu yormak yerine böyle hobiler edinip daha sağlıklı düşüncelere sahip olursunuz. Hepinize iyi haftalar. 'Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.' diyerek yazımı sonlandırıyorum. Hoşçakalın.

Sort:  

Sepetine bayildimmm! Super bi paylasim :)

çok teşekkür ederim :))

sıcak tutan bir hobi. ben de atkıya 950 km uzaktayım şu an. mersin sıcak olduğu için atkıyı tatile gelirken yanımda getirmedim. bu yüzden ben de fotografını atamıyorum. ama şu ana kadar yaptığın en iyi el emeğin diyebilirim.

güzel günlerde giy 💜

Buraya tonlarca sevgi sözcüğü yazabilirim.

Sana kısa zamanda bandana yapacağım.Daha başka şeyler örmek isterdim ama kısa zaman olmaz jdjdjd

Ya kafam çok büyükse?

Allah yardımcın olsun jdjsks

o kadar tatlı anlatmışsınız ki, karanlıkta söz dizisini izlerken ışıkları açıp örgüme devam edesim geldi😅

örgü benim de çok hoşuma gidiyor, sayfamda paylaşmıştım terapi gibi bişey:)

kesinlikle bir süre sonra bağımlılık derecesine geliyor :)

bebeğim boynuma iplik dola sen yaa :)

seni evime almayacam. alırsam bile eziyet edecem görürsün kdkdkdjfjd

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by fotobot from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94