Bir Goldenım var ama - [Cointurk 20. Projesi] @filizlez

in #cointurk6 years ago

Evet değerli arkadaşlarım cümlemi yazımın devamında tamamlamak
istiyorum. Yaşadığımız dünyayı hayvanlar ve bitkilerle paylaşıyoruz.
Hayvanlar biz düşünme yeteneği olan varlıklara Allah'ın emanetleridir.
Acıktığını, susadığını, canının acıdığını bize konuşarak anlatamayan hayvanların
derdine elimizden geldiğince çare bulmak hepimizin görevidir.

duvar.png

Hayvanları çok seviyorum, bir tehlike arzetmedikçe ve kendimi korumam
gerekmedikçe asla onlara zarar veremem, zarar veren olursa da kim
olursa olsun müdahale ederim.
Evimde sahiplenmek istediğim için Golden Retriever aldım, en iyi arkadaşım,
can yoldaşım, sırdaşım oldu. Sokaktaki kedileri köpekleri elimden geldiğince
beslerim, su veririm. Başlıktaki cümlemin devamına gelecek olursak
Bir Golden Retrieverim var ama imkanım olsa bütün sokak köpeklerini almak
isterdim. Onların bakışlarındaki mahsunluk ve masumiyet her baktıklarında
içimi parçalar. Benim sana bir zararım yok, bana kötülük yapma bakışları...
Bir parça kuru ekmek verseniz bile sizi takip edip, size ait olma duygularını
göstermeleri...

duvar 2.png

İnşallah ileride bir çiftlik sahibi olup sokaktaki bütün sahipsiz sokak
köpeklerini çiftliğimde bakmak nasip olur...

Sort:  

İnşaallah güzel dileklerin bir gün gerçekleşir

İnşallah, teşekkür ederim.

Congratulations @filizlez! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23