Kaptım Geldim [Cointurk 25.Projesi] #fadime3863

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar bugün Kuşadası'nın 25. Projesi için yazacağım. Öncelikle @kusadasi na bizi desteklediği ve bizim Steemitde kazanç sağlamamızı kolaylaştırdığı için teşekkür ederim.

Ben discorda @love-life ve @coincash i davet ettim ve getirdim. Biri tanışalı bir yıldan az olmasına rağmen çok samimi olduğum canım Elif Ablacığım, diğeri ise Elif Ablamın öğretmeni İbrahim Hocam. Aynı zamanda İbrahim Hocam bana Steemiti öneren iki kişiden biri.

Uzunca anlatıma geçecek olursam Elif ablamla fizik tedavi için gittiğim rehabilitasyon merkezinde tanıştım. Ben 12 yıldır fizik tedavi ye gidiyorum, şuan ki kuruma ise yaklaşık 9 yıldır geliyorum.Elif ablamlada burada tanıştım. Elif ablam fiziğe başlayalı ise pek uzun bir süre olmadı henüz. Oda benim gibi hocalarımızdan duyup steemite başladı. İkimizin hesabı aynı gün onaylandı ve Steemit maceramız başladı. 😅

İbrahim hocam 2 yıldır burada çalışıyor. Kendisi psikolog. Steemiti ilk İbrahim hocam ve Fizyoterapistim Süleyman hocamdan ( @galatica ) duydum. Tabi ben onlardan önce başladım o ayrı konu😅 Steemit olsun sanal paralar olsun hocalarım sayesinde çok kısa bir zamanda hayatıma girdi. Coin diyince koyundan bahsedildiğini düşünen ben birden nasıl böyle bir ortama girdim neredeyse hatırlamıyorum bile.😅 Bir bakmışım coin satın almışım, bir daha bakmışım bir sitede yazı yazıp para kazanıyorum. Bir yıl önce söyleseler inanmazdım belkide böyle olacağına. Ayrıca artık hepimizin ortak bir noktası var. Bir araya geldiğimizde Steemit hakkında konuşuyoruz. Öğrendiğimiz yeni şeyleri birbirimize aktarıyoruz ve gerçekten çok keyifli geçiyor. Özellikle Elif ablamla Çarşamba günlerini iple çekiyoruz. 😅
Diğer 6 gündede iletişimi hiç koparmıyoruz.Steemit sadece yeni dostlar kazanmamizi değil, elimizdeki dostlarla olan ilişkimizide güçlendirdi. Bu bahaneyle konuşup birbirimizi yakından tanıma fırsatı bulduk ve şimdi koparılmayacak bir dostluğa sahibiz @love-life

Discord Hesapları
@love-life #life4579
@coincash #coincash5959

Sort:  

Umarim nice guzelliklerle karşılaşırsın @fadime , discaord ve bir-çok yere katilmamiza destek oldun. Saygilarimla..

Daha büyük dostluklara hep beraber...

Hep beraber ☺

Güzel bir post, Türkler olarak birbirimizi takip edersek daha hızlı büyürüz sizi takip ettim, iyi steemler :)

Teşekkürler

Yaptın yapacağını Fadimem ağlattın beni... nasıl da güzel ifade etmişsin (Biz)i (Dostluğumuzu)inan duygularımı daha nasıl ifade edebileceğimi bilmiyorum şu an tıkandım ama şunu söyleyebiliyorum ancak sen de dahil hayatıma giren bu isimlerini aktardığın bana göre nadide insanlarımla yolum kesiştiği icin kendimi hiç olmadığı kadar şanslı hissediyorum ve o güzel arkadaşlığının yanında pek çok desteklerin için de yürekten teşekkür ediyorum ve bunu söylemeden geçmek istemiyorum '' @fadime @coincash @love-life ve tabii @galatica da dahil '' (Bizi) çooookk seviyorum iyi ki varız... hersey gonlunce olsun canım benin hersey hayatin boyunca basarılar diliyorum sana ve son olarak hazırladığın bu muhtesem görsel fotoğraf için de ayrıyetten tesekkurnediyorum

💗💗💗insn şanslı olan sadece sen değilsin ablacığım. 😊

Canım💙💙💙

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56182.86
ETH 2369.32
USDT 1.00
SBD 2.30