Hobilerimmm+ [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar steemit ailesi bugün sizlerle hobilerimi paylaşacağım.Öncelikle bu hayatta vazgeçemediğim hobiden ziyade benim için bir tutku olan resim çizmek daha doğrusu karakalem çalışması yapmak. Hayatta her zaman resime bir hevesim vardı fakat son bir kaç yılda bu tutkum giderek arttı.Daha yaratıcı ve daha farklı resimlerde çizmek istiyorum ama önce kalemimi güçlendirmem gerektiğine inanıyorum.Bunu yapmaktan gerçekten zevk alıyorum ve her geçen gün geliştirdiğimi düşünüyorum kendimi siz ne dersiniz?

PEPG3032.JPG

Aşağıdaki resmi angelina ya benzetiyorlar ama o değil yani birine benzetmek için çizmedim.

PEPG3032.JPG

Ayrıca kurabiye yapmak benim için bir hobi farklı şekillerde kurabiyeler yapıp onları süslemekten büyük zevk duyuyorum.Yemek yapmayı becerememe rağmen kurabiye yapmak konusunda hem becerikliyim hem de bunu eğlenerek yapıyorum.

QUAN4234.JPG

Umarım paylaştığım şeyler sizin ilginizi çekmiştir beğendiyseniz yorum yapıp oy vermeyi unutmayın :)

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27