Steemitten Sonra Neler Oldu ? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

steemit.png

Steemit benim hayatıma oldukça renk kattı diyebilirim. Telefonda oldukça vakit geçiriyor, bol bol dizi izliyordum.

Steemitle tanıştıktan sonra ise dünyanın her yerinden hem yeni insanlar tanımış oluyorum hem de eklenen bilgilerle ufkumun genişlediğini düşünüyorum.

Ayrıca kendim yeni konular ekleyebilmek içinde bir sürü araştırma yapıyorum. Sağlıktan yemek tarifine kadar ;) Bu araştırmaları yaparken ve yabancı yazıları okumaya çalışırken yabancı dilime de katkıda bulunuyor.

Bununla birlikte hiç ilgim olmayan kripto paralar hakkında da bırakın bir şeyler okumayı yazı bile yazmaya başladım.

Ve işin en güzel tarafı da yazdığınız yazılardan, yaptığınız yorumlardan bile para kazanıyorsunuz. Üstelik biz bunları diğer sosyal medya hesaplarımız da yıllardır yapıyorduk hiç getirisi olmadan ;)

Evde canı sıkılan bir kişiyken şu an canımın sıkılması bir tarafa 24 saat yetmiyor bile :))

Teşekkürler Steemit ;)

Sort:  

BOL KAZANCLAR .

Teşekkürler ;) Kazanç hepimiz için olsun.

Bandwidth de olmasa ne olurdu kim bilir :)

Doğru söylüyorsunuz. Hele birde ingilizcem iyi olsaydı :))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63362.14
ETH 2592.64
USDT 1.00
SBD 2.80