Fobi out :( Hobi in :) [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago

Herkese merhabalar @kusadası'nın düzenlediği ve yeni kullanıcıları desteklediği 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 14 e yeni bir steemit kullanıcısı olarak bende katılmak istedim, Genel olarak yaşantımızda zorunluluk içermeyen keyif alarak yaptığımız aktivitelere verilen genel ad hobi bende projenin konusu olan kişisel hobilerimden bahsetmek istiyorum sizlere benim en keyif alarak yaptığım aktivitelerimin başında sokak hayvanları ile ilgilenmek geliyor onlarla zaman geçirmek ve size verdikleri karşılıksız sevgi paha biçilemez...
18198643_10155167602698604_1073423264539991460_n.jpg
Bir diğer hobim ise rc araçlarla ilgili bu aralar pek zaman ayıramasamda radio controller araçlar çocukluğumdan beri severek yaptığım hobilerim arasında;
02.jpg

Paylaşımıma burada son verirken başlığımda belirttiğim gibi fobileri bir kenera bırakıp bol bol hobi edinmeniz dileğiyle saygılar...

Bu post projenin amacına uygun olarak (%100 Power up) açılmıştır;
Ekran Alıntısı.PNG

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Sort:  

haha. your cat doesnt know what to think ! love rc cars

Aramıza hoşgeldiniz. =)) Ama o kediyi ben severim ♥

Hoşbulduk merhabalar :) Evde baktığım iki kedim var fakat bu kedi sokakta baktımlarımdan biri ve çok akıllı... Kızımız soğuklarda girdiği apartmanın demir kapısının zincirine patileriyle asılıp kapıyı açtığına bir çok kez şahit oldum bir çok kedi apartmandan bir insanın çıkmasını ve kapının açılmasını beklerken o kendisi açıp çıkıyor :) Bu arada post'unuzdan okuduğum kadarı ile sizde Bursa'daymışsınız sanırım setbaşında kafeler sokağına yolunuz düşerse akıllı kızımızı orada görüp sevebilirsiniz :)

Ya çok teşekkür ederim. Sürekli bulunduğum yerler aslında. Sizden ayrıntılı bilgi alabilirim adres konusunda. Beni mutlu ettiniz. Kızınızı en kısa zamanda gelip sevicem =))

Ben teşekkür ederim ne mutlu bana pozitif enerjiniz hiç bitmesin :) Kurtoğlu mah. 1.derebaşı sok. 16300 Bursa bu adreste cafeler sokağı bulunmakta bir gün yolunuz düşerse orada biraz dolaşın o sizi bulacaktır emin olun iyi akşamlar :)

Teşekkür ederim tekrar. İyi akşamlar =))

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62768.63
ETH 2678.95
USDT 1.00
SBD 2.56