Çağımızın Salgın Hastalığı Stres [Cointurk 19. Projesi] + [eyeofthebeholder#4839]

in #cointurk6 years ago (edited)

DQmcqLAmLrVHWHwnnMrkhT1U66mnWbQ81TatEY6kHPk4fA6.png

Herkese merhabalar yaşadığımız çağdaki en büyük sorunlardan biri stres ben stresli olduğum zamanlarda neler yapıyorum kısaca maddeler hallinde yazmak istiyorum ;

  • Hayvanlara olan sevgim stresli dönemlerimde de bana iyi geliyor karşılıksız sevgi strese iyi gelir tavsiye ederim :)

town-musicians-of-bremen-41647_960_720.png

  • Yürüyüş yapmak stresli dönemlerimde bana en iyi gelen aktivitelerden bir tanesi...

indir.png

  • Stresli dönemlerimde stresten uzaklaşmak adına bir diğer aktivite ise bilgisayar oyunları kafa dağıtmak için sürükleyici bir oyun gibisi yok :)

images.jpg

  • Stresten uzaklaşmak için bir diğer yöntemim ise zevk alarak yaptığım aktiviteler geliyor örneğin sinema...

tum.png

Bu örnekler benim stresli zamanlarımda stresten kurtulmak adına yaptığım aktivitelerden bazıları çağımızın salgın hastalığı stresten kurtulmak için sevdiğiniz aktiviteleri yapmanızda fayda görüyorum stressiz bir yaşam dileğiyle...

(Bir diğer projenin konusu sosyal sorumluluk adına Sokak Hayvanları ile ilgili olabilir...)
haberler16316.jpg

Sort:  

Congratulations @eyeofthebeholder! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @eyeofthebeholder! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57241.75
ETH 2428.35
USDT 1.00
SBD 2.40