Araştırma Bilgi ve Makale Umduğumdan Fazlasını Bulduğum Platform Steemit [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Steemit'i bir arkadaşım vasıtasıyla öğrendim, sosyal medya olarak çok farklı bir platform olduğundan ötürü hem bilgi hemde kazanç sağlaması açısından diğer sosyal medyalardan daha çok kullanmaya başladım.

Steemit platformunu kullanmadan önce kripto para konunda pek bilgi sahibi değildim gün geçtikçe hem platformu hemde kripto paraları tanıyorum ve araştırmalar yapıyorum.

Steemit platformu faydalı paylaşımlar için araştırmaya ve araştırırken de öğrenmeye sürükleyen yapısı sayesinde yakın gelecekte kullanım oranının dahada çoğalacağını düşünüyorum.

Makale nasıl yazılır nelere dikkat edilir gibi daha önceden bilmediğimiz ayrıntılarıda steemit sayesinde öğrendim...

@Kusadasi nın diğer projelerinde olduğu gibi bu projede de yeni kullanıcıları desteklediği için teşekkür ederim...

DQmcqLAmLrVHWHwnnMrkhT1U66mnWbQ81TatEY6kHPk4fA6.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57184.88
ETH 3097.33
USDT 1.00
SBD 2.41