Steemit'in bana kazandırdıkları.. [Cointurk 16.Projesi]

in #cointurk7 years ago

images.png
Merhaba arkadaşlar..
Steemit'e başlayalı baya zaman oldu ve bana kazandırdıkları o kadar fazlaki..
En çoguda hırsı öğretti para kazanmak bir yana bitcoini öğrendim.. ve burda gerçekten çok güzel arkadaşlar edindim..
Kazandıkça daha çok hırslandım neden yapamam dediğim an yapmaya başladım başaramam dediysem de kendimi buna inandırmaktan alıkoymadım başardım..
Benim ne farkım var dedim..
Kendimi farklı hissetmeye başladım..
Buranın ne kadar güvenilir sağlam bir yer olduğunu anladım..
Günlük hobim olarak haline geldi..
En çokta sosyal medyadan steemit sayesinde bir iki tık daha uzak kalmaya başladım..
Daha çok blog yazarak daha çok araştırma yaparak kimi zaman beynimi yormakla beraber güzel vakitler geçirdim..
Araştırmacı ruhum güçlendi..
Daha çok girmeye başladım sonrasında steemit'e..
Sürekli bitcoini takip etmeye başladım..
Ve en önemlisi sabretmeyi öğrendim..
Sabretdikçe kazandım çünkü..
Önemli olan benim için ilk hedefte büyük meblalar değildi..
Zamanla oda olur dedim..
Yavaş yavaş ilerledim herşeye..
İnsanların yazdığı blogları okudukça daha çok meraklandım..Bende daha fazla girişimci oldum..
Çalışıyor musunuz diye sorduklarında Evet diyebildim..
Bir sitede blog yazıyorum diyince herkesin dilinde olmaya başladım..
Şimdi yükseldim ve inanıyorum ki daha çok başarıcam..
Güzel katkılarından dolayı ve burdaki destek olan herkes için ve Steemiti bana kazandırdıkları için herkese çok teşekkür ediyorum..
Herkese bol kazançlar..

Keyifli okumalar dilerim...

@kusadasi ekibine ayrıca teşekkür ederim..😊
Saygılarla..
Yeni projelerde buluşmak üzere..

Sort:  

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

son surat devam 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by esraxgunes from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67