Anı yakala +[Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

7M0A3502.JPG

Hayatımda beni her şeyden uzaklaştırıp mutlu olmamı sağlayan en güzel aktivite voleybol oynamaktı. Çok büyük bir disiplin gerektiren bir takım sporu olduğu ve vaktim olmadığı için, şimdilerde ise elime top bile alamıyorum. Yine bir takım edinebilecek duruma gelirsem çok zevk alarak devam etmek istiyorum.

7M0A3503.JPG

Şimdilerde ise en büyük hobim, yeni başladığım,hayatımda ilk defa koşa koşa derslerine gittiğim fotoğrafçılık. Anı ölümsüzleştirmek cümlesinin sadece kendi objektifinden çektiğin fotoğraflarla anlamlı olduğunu, eski çektiğim fotoğraflara baktıkça çok daha iyi anlıyorum. Başlayalı 5- 6 ay olmuş olsa da hayatım boyunca zevk alarak yaptığım en güzel aktivitelerden biri olacağı şimdiden belli olmuş durumda.

Çektiğim fotoğraflardan bir kaç tane sizinle de paylaşmak istiyorum.

20171113_101957.jpg

Yer: Karabük - Kastamonu yolu üzeri

IMG-20171109-WA0004.jpg

Yer: Tekirdağ -Çorlu (Çektiğim fotoğraflar içinden bakmayı en sevdiğim bu olduğu için bunu koymamak elimde değildi)

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Sort:  

Congratulations @esraa! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @esraa! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.80
ETH 3460.60
USDT 1.00
SBD 2.51