Kime Bu Kadar İnat Dolar Bey [Cointurk 31. Projesi][@esmaxgunay#1246]

in #cointurk6 years ago (edited)

Dolar Dolar Dolar! Varlıgın Bir Dert Yoklugun Yara!

 

 Herkese mutlu huzurlu dolarlı ve steemitli günler arkadaşlar. Kuşadasının yapmış olduğu 31. proje ile tekrar steemite geri dönmüş bulunmaktayım. Konumuz dolar vuhuu hepimizin gözleri kamaştı değil mi? Doların tanıtımını yapıp okuyan arkadaşları sıkmak istemiyorum ama şu anda anlık doların kurunu sizinlede paylaşmak istiyorum.

1 ABD Doları = 4,76258513 Türk Lirası

Ben buradayım diye bağırıyor resmen havalı dolar ee nede olsa dünyanın en yaygın kullanılan dövizi. Şimdi kendi çapımda doların artışı bize ne kaybettiriyor çıkışı bize neler kazandırıyor hayatımızda yeri nedir? Yorumluyorum. 

Yaz Geldi Düğünler Başladı (Yaktgın Bizi Dolar)

Bu sene abimin düğünü olacağı için bir koşuşturma içindeyiz. Alışverişler bir yandan düğün salonu gelinlik damatlık falan filan derken bir baktık ki elde avuçta bir şey kalmamış. Neden mi? işte cevabı geliyor şimdi. gecen gün abim ve yengemle birlikte gelinlik bakmaya ve almaya gittik. tabi fiyat sormadan bunu mu alsak şunu mu alsak diye aramızda konuşuyoruz. Neyse tek tek fiyat sormaya başladım o konularda biraz pimpirikli birisiyim bana kalsa fiyatını öğrenmeden elimi bile sürmem. Mağaza görevlisi tek tek fiyat vermeye başladı. Bu 6 bin, bu 5 bin, bu 9 bin, bu 4 bin derken içimden acaba bunlar altın nakışlı mı diye iyice inceliyorum göz uçuyla. Dedim sanırım bunlar özel tasarım hanım abla? Ablanın verdiği cevap "yok dolar yüksek ya o yüzden canım"  Yani nereye gitsek hep mi cevap bu olur arkadaş. Kahvaltı takımlarını soruyorum neden bu kadar pahalı bide indirimli halleri he. Cevap aynı dolar yüksek o yüzen, dolar yüksek o yüzden, dolar yüksek o yüzden.

Vay arkadaş ya keşke düştüğü zaman mı yapsaydık düğünü falan dedim bir ara. Tabi bunun altınıda var ev eşyasıda onuda geçtim düğün salonu bile. Ben küçük bir yerde oturuyorum. Oturduğum ilçede 3, 4 düğün salonu vardır oda ahım şahımlı değildir. Gecen sene aynı düğün salonu 4 bin iken bu sene aynı düğün salonu 5, 500 bin tl. Yani herşey mi zam olur yada bunu mu fırsat bilirler bilemiyorum.Gelecekte dolar ne olur hiç bir fikrim yok yanlış bir şeyde söylemek istemem ama uzun bir müddet bana kalırsa bu hizada devam eder.


Not: Gelecek deki projenin konusu çocuklarımıza hayvan sevgisini nasıl aşılamalıyız? 

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by esmaxgunay from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56855.76
ETH 2540.09
USDT 1.00
SBD 2.24