Benden Önce Komşuma Ver Allahım [Cointurk 30. Projesi][@esmaxgunay#1246]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba,
Kuşadasının yapmış olduğu güzel bir proje ile bloguma başlıyorum. Konusu tam benlik kendimi bildim bileli yardım etmeyi severim. İnsan olsun hayvan olsun farketmez. Yardıma muhtaç bir insanın duasını almak kadar güzel birşey yoktur sanırım. Projenin konusunu yeni gördüm ve bu beni üzdü daha 2 gün önce aynı mahallede oturdugumuz bir komşumuz var salih abi. Biz ona ormancı deriz salih abinin 3 tane prıl prıl kızları var her sene yaptıgım gibi bu senede kızlara giymediğim yada bedeni bana olmayan neredeyse 2 torba kıyafet ayırıp kızlara verdim. Eee kız bunlar süse püse pek meraklı olur diye oje ve kolyelerimide onlara hediye ettim.
İşte en güzel an verdiğiniz o anda gözlerindeki mutlulugu görmek. Ben daha çok böyle çocuklara yardım etmeyi onlara bi nevide olsa o mutluluğu ben tarafından yaşatmayı seviyorum.
Kapımıza gelen insanları dilenci diyerek kovmayalım zaten vicdanı olan insanlar bunu yapmaz. O an üzerimizde para olmasa bile evden pirinç, makarna tarzı şeyler verebiliriz ki biz coğu zaman öyle yapıyoruz ve inanın daha çok seviniyorlar eğer gercekten bi yudum suya muhtaç bir insansa bunu sevinciyle size belli ediyor.
Ne güzel demiş HZ. Muhammed (s.a.v) "benden önce komşuma ver Allah'ım"

Sort:  

Güzel olmuş. Eline Sağlık

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99