Steemit Dünyası [Cointurk 12.Projesi]

in #cointurk7 years ago

steemmmg.pngİnternet dünyasındaki yeni projeler ile ilgili araştırmalar yapmaktayım ilk olarak bitcoin kazanmak ile ilgili yaptığım araştırmalar sonucunda steemit'i keşfettim.

Bitcoin uzmanlarından Alp Işık'ın videolarını izleyerek steemit'e üye olmaya karar verdim. Güzel bir sistem ve güzel düşünülmüş farklı bir altyapısı var. Diğer dijital paralardan çok farklı.

Tabi hemen birşeyler yapılamıyor. İçerikler paylaşıp bunları topluluğa kabul ettirmek lazım. Ya da iyi bir yatırımla güzel yerlerden başlayabiliyoruz.

Benim yüksek yatırım yapma şansım yok o yüzden zamanla büyümeyi hedefliyorum. kusadasi 'nın Steem Power ile ilgili destek projesini görünce katılmam gerektiğini anladım çünkü yeni bir üyeyim ve bandwitch sorunuyla karşı karşıya kaldım. dakika bir gol bir :)

O yüzden bu içerikten gelecek kazancımı Steem Up yapacağım .

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63706.08
ETH 2615.50
USDT 1.00
SBD 2.82