Stres Olmak Bir Hatadır ! [Cointurk 19. Projesi] yakuper#3595

in #cointurk6 years ago

Evet dediğim gibi stres olmak başlı başına bir hatadır.Günümüz insanları ne ufak bir olaya bir duruma dahi sinir olup stres yapıyorlar kendi kendilere,yapmayın gerçekten her yere zarar veriyorsunuz ve kendinize verdiğiniz zararlardan bahsetmiyorum bile.Ne faydası var ki stres olmanın tüm vucudunuza zarar veriyor sizi maf ediyor içten içe kemiriyor ve daha da fazlasını yapıyor,depresyona bile sokabiliyor bazı kişileri.

Benim stres olduğum tek bir nokta var onun haricinde hiçbir olaya stres olmam,bu noktada futbolla alakalı ve buna hep yenik düşüyorum kendimi tutamıyorum ve vazgeçemiyorum,bağımlısı olduğum bir takım malesef yenilince çok acayip bir şekilde stres oluyorum ve kendimi kaybediyorum resmen ya.Buna elimden gelen herhangi bir şey yok profesyonel bir futbolcuyum fakat yine de buna çare bulamıyorum kendi oynadığım futbol esnasında bu kadar çok ciddi boyutlarda olmuyor tabi çünkü bunu yenmeyi öğrendim zamanında.

Fakat tuttuğum takımın veya Türk takımlarının Avrupa da oynadığı maçlar esnasında çoğu duruma sinirlenip stres oluyorum buda fanatikliğimden ve bağımlılığımdan kaynaklanıyor.Sigara da içmiyorum bu yüzden hani bazı insanlar sigara falan içerek stresini yatıştırmaya çalışır ya bende o da yok futbolcu olduğum için kullanmıyorum ama böyle giderse Türk takımları yakın zamanda başlatır beni :)




Kendi oynadığım maçlarda yani çok profesyonel takımda veya takımlarda oynamasam da bunu bize zamanında öğrettikleri için çok heyecanlı anlarda ve kırılma noktalarında dahi sinir olmuyorum veya stres olmuyorum tabi ki de yenilmek kimsenin hoşuna gitmez bazı pozisyonlarda itiraz edip sinirlenebiliyorum ama bu bir kaç saniyelik bir olay sonrasında tekrar eskiye dönmem lazım yoksa futboldan kopabilirim ve maç boynca kötü bir performans sergileyebilirim.

Ben fazla stres olmadığım için sadece nasıl stres olduğumu anlattım ve nasıl stresle başa cıkıyosun derseniz dediğim gibi fazla olmadığım için sorun olmuyor ama maç izlerken stres olduğumda mutfağa gider içecek birşeyler alırım internete girer biraz rahatlatırım kendimi.

Diper projenin konusunu söylememi istemişsiniz tabi ki de diğer projenin konusu futbolla alakalı olsun isterim.



Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 56263.97
ETH 2964.97
USDT 1.00
SBD 2.18