En büyük hobim Futbol [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Bir önceki yani 12.projede de bahsettiğim gibi futbolla çok ilgileniyorum ve benim hayatım futbol olmuş diyebilirm demiştim size.

Tabi ki de şimdi bu projede de futbolu anlatacağım çünkü benim hayatım futbol yani hobim futbol  Futbol oynamak bana göre çok ayrıcalıklı bir olay,22 kişi sahada top oynuyor ve binlerce kişi stadtan milyonlarca kişi ise televizyon karşısında sizi izliyor.Size karşı bir fanatikliği oluyor,bir de o kırılma anlarında yapılan büyük katkılar veya gollerin tarifini anlatamam ben o kadar profesyonel ligde oynamama rağmen biliyorum yani az çok.  

Gerçekten çok ayrı birşey futbol oynamak,Allah'ın verdiği bir yetenek yani doğuştan bir şeyler olması lazım ki daha sonradan kendini geliştirebilesin.Bu yeteneğin bende olduğu için kendimi çok sanslı hissediyorum doğrusu ve bu yolda uzun bir zaman ilerlemeyi düşünüyorum.İnsallah hedeflerim gerçekleşir.  
 

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64036.76
ETH 2647.26
USDT 1.00
SBD 2.78