Hayatımda steemitle yeni bir dönem ... Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Vatan millet aşkıyla yanıp tutuşan herkese iyi akşamlar.
Saygıdeğer kardeşlerim sizlere vereceğim tavsiyelere mutlaka uyun.sizde benim gibi üç beş kuruş kazanırsınız.

öncelikle arkadaşlarım abilerim kardeşlerim steemiti öğrendiğimde şaşırdım fakat kazançları gördükçe hyal değil gerçek olduğunu gördüm.

Vatansever insanlarız ve burada çalışarak ülkemize döviz sokabilirsiniz bu piyasayı canlandırıp doğru kişilere doğru bilgiye ulaşabilirsiniz ..

Steemit ise benim hayatıma neler kattı derseniz ben vatansever insanım herşeyi vatanım milliyetim ülkem için düşünürüm ve saygıdeğer arkadaşımız @kusadasi na bu proje için teşekkürü borç bilirim.Kendisinden Allah razı olsun onun gibi vatansever arkadaşımız ülkesindeki insanlara faydalı oluyor.Ve bu bana ülkemize milliyetimize daha sıkı bağlanmamız gerektiğnii gösterdi..
0x0-16.jpg

Sort:  

Amazing post ! Upvoted from @chanthasam ! Follow me, comment, upvote my post for to get more vote from me. When I see you comment and upvote on my post, I will give you an upvote and comment back. Thanks ! Together we grow !

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63313.23
ETH 3079.99
USDT 1.00
SBD 3.89