YAŞASIN STEEMİT :) :) :) :)

in #cointurk7 years ago (edited)

steemit.png

Merhaba arkadaşlar Ben Eren 21 yaşındayım. Şu yaşıma kadar intertte öyle saçma sitelere denk geldimki kopyala yapıştır yapıp binlerce tl para kazananları, özgün içerik üretemeyip youtube de sadece makyaj yapıp ünlü olanları birbirlerine küfür edip prim yapanları ve milyon milyon izlenenleri daha neler neler....Stemmeti yaklaşık 7 gün önce keşfettim hergün bi paylaşımda bulunmaya çalışıyorum ve 7 gün içersinde gerçekten anladım ki steemit diğer hiçbi sosyal platforma benzemiyor işleyiş açısından. Burada platforma yön verenler bizleriz aslında yani insanları ilgilerini çekecek yazılar yazdığımız taktirde gerçekten başarılı olmama imkanımız yok ben bu bir hafta içersinde pek özgün olmayan içerikler paylaştım ama gerçekten steemit ile bugün tanıştım artık steemitin ne olduğunu ve bizden ne istediğini çok iyi biliyorum... sağlam bloglar kendi yazdığım şiirler ve güncel haber yorumları ile artık sizlerleyim...steemit türkiye olarak artık bizde bu platformda VARIZ

@kusadasi
@cointuk

Sort:  

Harika bir yazı olmuş eren başarılarının devamını dilerim

This post has received a 0.12 % upvote from @drotto thanks to: @descard63.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63294.77
ETH 2638.69
USDT 1.00
SBD 2.70