Ben Ve yaşam stilim olan yüzme [Cointurk 14.Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba arkadaşlar kusadasinin 14. Projesi icin bugun sizlere en büyük hobim olan ve ilerde yarışlarına katılıp profesyonel olarak yapmayı düşündüğüm şey olan yüzme sporu hakkında yazacağım
Tam bir su delisi olarak günümün 24 saatini denizde veya havuzda gecirebilirim.
Denizin ve havuzun verdigi lezzeti hicbirseyden almadığım doğrudur.
Herkesin eglenmek icin deli gibi çırpıntığı su resmen benim için yaşam nedeni.
Ben yüzmeyi degil aslında suyu seviyorum.
Yüzmedende suyun icinde saatlerce durabilirim.
Belki çok sacma gelicek ama suya cok ama cok farkli bir zaafım var.
Yazın 3 ayınıda deniz de geciren biri olarak yaz harici diger tüm aylarda part time olarak bazen tatillerde full time olarak calisip yaza para biriktirip yazin tum zamanini suda geciriyorum
Asagida ise havuzda cektigim bir fotorafim bulunmakta
Screenshot_20180212-000230-01.jpeg

Bu projeden elde ettigim kazanci Power up yapmayı kabul ediyorum

Sort:  

yazacak yazı bulamadığın bir günde yüzmenin faydalarından bahsedebilirsin. okur bilgileniriz hepimiz.

Tabiki boyle paylasimlarimi okuyan kullanicilarin oldugunu bilmek gercekten guzel

This post has received a 2.41 % upvote from @drotto thanks to: @eren43.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59605.87
ETH 2518.81
USDT 1.00
SBD 2.44