İhtiyaç Sahiplerine Ulaşmanın En Kısa Yolu[Cointurk 30. Projesi][erdemoz#8689]

in #cointurk6 years ago (edited)

1.png

Çağımızın en kötü alışkanlıklarından birisi çalışmadan kazanç elde etmeye çalışmak. İnsanların bir kısmı para için her türlü sahtekârlığa başvurmaktadır.

Bu da insanların birbirine olan güvenini kaybetmesine neden olmaktadır.

Hemen her gün dışarıya çıktığımızda dilenen insanları görmekteyiz. Bunların bir kısmı gerçekten ihtiyaç sahibi iken büyük bir bölümü ise bu durumu meslek haline getirmiştir. Bu da benim gibi düşünen insanların dilencilere olan bakış açısını değiştirmektedir. Bana göre fakir olan bir kişi gururlu olur. İhtiyaç sahibi olan bir kişi ihtiyaçlarını isterken çekinerek utanarak söyler.

Ben de bu bakış açısı ile yardımlarımı elden vermek yerine ihtiyaç sahibi insanların kayıtlarını tutan ve ilk elden onlara yardımda bulunan Türk Kızılayı’nı aracı olarak kullanıyorum. www.kizilay.org.tr adresinin Ramazan bağışları sekmesi üzerinden yardım çeşidini ve miktarını seçerek yardımda bulunmanın en mantıklı yol olduğunu düşünüyorum ve bu proje için ayrı olarak iftar yardımında bulundum.

Türk Kızılayı’nın da yaptığı yardımların adil olmadığını söyleyen arkadaşlar veya haberler ortaya çıkacaktır. Eğer varsa böyle bir şey bunu da onların insafına bırakıyorum. Allah hepinizin yardımcısı olsun. Ramazanınız mübarek olsun.

Gelecek projenin konusu eski bayram anıları olabilir.

resim kaynağı

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58171.46
ETH 2472.55
USDT 1.00
SBD 2.42