Steemit mi, o da ne? [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba, ben Emre. Jeoloji mühendisi aday adayıyım çünkü okulumu bitirmem çok uzun zaman aldı ki hâlâ bitmedi. Küçüklüğünden beri bilgisayar gerek oyun gerek araştırma için olsum hep içine çekmiştir. Çok meraklı olmamın yanında aşırı tembel olmamdan dolayı web ortamı benim için vazgeçilmezler arasında.

Steemit'i arkadaşlar arasında konuşulurken öyle kulak ucuyla dinledim. Dikkatimi çeken çeviri yapıp para kazanmak oldu. İçimden dedim ben o kadar film bile çevirdim teşekkür eden bile olmadı. Neyse aradan çokta uzun olmasa da biraz zaman geçti ilk olarak Güvenç Terzierol üstün körü bahsetti ve Recep Demirel'de bilgileri oturttu. İşin içine girince beklediğimden farklı bir platform karşıma çıktı. Sosyal bir mecra olduğu aklımın ucundan bile geçmemişti. Şu an yavaş yavaş sistemi kafamda oturtma aşamasındayım. Bakalım gelecek neler getirecek.

"Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım."

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66785.43
ETH 3494.10
USDT 1.00
SBD 2.83