Steemit hayatimda bazi degisikliklere sebeb oldu - [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit ne oldugunu 4 ay once hicbir fikrim yoktu.

Cryptocurrency dunyasinda daha yeniydim, steem coin satin almistim. Ama ne ise yarar ve nasil calistigina dagir hicbir fikrim yoktu.
Taki Telegramda bir grupta millet surekli link gonderiyordu megerse orasi promotion grubuydu.
Bende birine sordum acaba bunlar ne, acikladi sagolsun.
Ve ogun bugun yaklasik 4 aydir ben facebook ve diger sosyal aglarini kulanmiyor oldum.

Surekli steemde zaman geciriyorum. Steemde makale yazmayi ogrendim.
Arkadaslar edindim
Telegram ve Discordun ne oldugunu ogrendim.

Simdiyse yeni bir proje uzerinde calisiyoruz, guzel takim arkadaslariyla!
Proje cok buyuk katkilar getirecek steem dunyasina.

Steemite ve Cointurke tesekkurlerimi sunarim :))

Sort:  

tebrikler türkiye coin gelişim bloğu tarafından seçildiniz sayfamızı @hakansorucu takip ederek vote şansınızı arttırabilirsiniz follow @hakansorucu

Dün içeriklerinizi okumaya başladım 4 ayda güzel tecrübeler edinip iyi içerikler üretmeyi başarmışsınız tebrik ederim başarılar dilerim

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78