Steem Birikimi [Cointurk 23. Projesi] enisshkurti #8316

in #cointurk6 years ago (edited)

Herkese Merhaba..

Cag cryptocurrency cagi, veya sanala para cagi. Benim dusunceme gore dunyanin gelecegi crypto paralar olacak. Gun gelecek fiziki para artik kalmayacak. Ve benim bu dusuncemden dolayi ben Steem Coin biriktiriyorum. Ve Biriktirmemin tek sebebi dunyanin geleceginin crypto paralar olmasi degil!

Su an steeme her gun yeni yeni uyeler geliyor. Steem blockchaindeki sosyal medya, ve su an cok insan Steem sayesinde birseyler kazanabiliyor..

steem_success.jpg

Ben su an bu yaziyi yazarken steeme 917,410 sayili kisi geldi.
Cok yakinda 1 miliyon kulanicisi olacak..
image.png

Steem su an blockchainde en aktiv coin olarak geciyor ve aktiviteleri en hizli bir sekide tamamlanan bir coin!

Untitled.png

Bu yuzden steemin gelecegi cok parlak, steem power alarak dahada cok insana yardimci olmak icin iyi bir secenek!

Ve son olarak steemde farkli topluluklar ve projeler oluyor, ben ve takimim yarin steeme yeni bir proje getiriyoruz , bu da steemin degerini daha da cok artiracak!

Sort:  

Proje kurallarını eksiksiz yerine getirdikten sonra lütfen discord ekibimiz ile iletişime geçiniz.

i followed you :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57893.29
ETH 3130.56
USDT 1.00
SBD 2.44