Cointurk İş Raporum -17.06.2018-

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba cointurk ailesi.Gelişmiş bir steemit için aktif çalışmalar yapmaktayız.Daha fazla kitleyle daha olgunlaşmış bir steemit hedeflediğimiz çalışmalar arasındadır.Tanıdıklarınıza bu platformdan bahsederek sizlerde bu çalışmalara katkı verebilirsiniz.

Gobaba ile ilgili projelerimiz halen devam etmektedir.Hala katılmayanlar var ise tüm bu projelere katılarak 100 tl ye yakın bir kazanç elde edebilir.Devam eden bazı projelerimizden bahsedelim;

Gobabaya üye olup 5 dolar kazan projesine katılabilirsiniz

Gobaba Discord ve Telegram Kanalına Katılın 1 Dolar ve Üstü Kazanabilirsiniz

Gobaba'da Alım-Satım Yapın ve Gobaba Hakkında Bilgi Verin Ödül Kazanın

Gobaba'ya Üye Olup E-mail Beklemeden Steemit ID Alınız

Gobabaya nasıl üye olup,para yatırma ve çekme işlemi yapacağınızı bilmiyorsanız Gobaba'ya Nasıl Kayıt Olunur ve Nasıl Para Yatırıp Çekebilirsiniz?Burayı incelemenizde fayda var.

Gobaba Hakkında Merak Edilenler

Sizlerde bu projelere katılım sağlayarak güzel bir kazanç elde edebilirsiniz.Ayrıca tanıdıklarınızın katılmasını sağlayarakda onların kazanç elde etmelerine olanak verebilirsiniz.
Çalışmalarım;

Projelerimize katılımın artması adına yapmış olduğum reklam çalışmalarına devam etmeyi sürdürdüm.Ekip toplantılarında'da bu çalışmalarımızı çeşitlendirmeye çalıştım

Ekip çalışanlarımızla fikir alışverişi yaptım ve yapılabilecekleri tartıştım.

Discorddan yöneltilen sorulara yanıt verdim.Yönlendirdim.

Steemitde aktif olup gelişmeleri takip ettim,yorumları inceledim.Yardım etmem gereken kullanıcılara yardımcı olmaya çalıştım.

Cointurk etiketinin gelişimi adına çalışmaya devam edeceğiz.Sizlerinde vermiş olduğu katkıdan ötürü teşekkür ederiz.Steemitin Türk topluluklarının gelişmesi,bilinçlenmesi bu platformda varlık göstermemiz için önemli.@kusadasi'nin bu topluluğa vermiş olduğu emek ve destek için teşekkür ederiz.Herkese iyi çalışmalar dilerim.

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m_1680x8400.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62907.73
ETH 2531.30
USDT 1.00
SBD 2.62